Hey ho let's go!

Så. Detta är alltså min träningsblogg. Kommer skriva om min träning och mina tankar kring det. Kommer inte skriva om vad jag äter eller så, för det är det inte jag fokuserar på. Även om jag ska gå ner i vikt. Men jag behöver skriva av mig, för att kunna se framsteg (eller motgångar), så att jag kan förbli motiverad. Och vill inte fylla min andra blogg med en massa träningsinlägg bara. Så gjorde helt enkelt en egen liten blogg för min träning.

Namnet är lite töntigt kan tyckas, men jag var trött och hade noll fantasi, tog helt enkelt några rader från min pepplåt Kick Ass med Mika. Så får man göra ibland.

Denna blogg skrivs för egen del, men om någon skulle finna den inspirerande eller dylikt så är det ju bara skojigt.

Designen är väl inte den finaste precis, men jag orkar inte riktigt bry mig speciellt mycket. Det får vara som det är. Inte för att min andra är så himla fin precis men ja.

Mina träningsveckor börjar förövrigt på söndagarna och slutar på lördagarna. Så är det på nike+ och så får det bli. Är van vid det nu så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0