lördag.

Idag var planen att det skulle bli en långtur, men det började snöa och var allmänt kallt, så körde på lite snabbare och lite kortare.

Var: Karlstad. Haga -> Herrhagen -> runt Orrholmen.
Längd: 5,03 km.
Tid: 27 minuter och 23 sekunder
Hastighet: 5,27 min/km
Form: Bättre än förväntat.
Pepp: Johnossi - Roscoe.

I och med att det blev kortare löptur blev det en lite längre PW hem. Körde lite intervaller och styrka på vägen hem också. Utfall och armarna fick jobba lite.

Intervallerna var inte det bästa kanske, men jag sprang, ca 100 meter så fort jag bara kunde. Inte sprungit så på länge. Så det kändes i benen vill jag lova. Gjorde så några gånger. Alltid något.

Min lilla pw/intervall/styrka tur var: 3,10 km och 3 716 steg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0