min skor är mer bruna än vita.

Det börjar kännas i kroppen nu att jag har sprungit flera dagar i sträck.
Men jag vill passa på nu innan jag drar iväg till Sthlm, vet inte hur min träningssituation kommer att bli där. Får spana efter ett bra löpspår helt enkelt. För jag tänker inte sluta nu när jag kommit igång så bra.

Började springa med lugnt tempo i skogen, underlaget var väl sådär bra, lite isigt, rätt så blött och väldigt geggigt. Sprang sedan på grusvägen längs gamla järnvägen och då kunde jag öka farten lite. Det var dagens plan, lite kortare men lite snabbare.

Det gick sådär, men sista kilometern hade jag rätt så bra fart måste jag säga.

Hur som.

Var: Billingsfors geggiga skogar och grusvägar.
Längd: 5,36 km.
Tid: 29 minuter och 54 sekunder (under halvtimmen i alla fall)
Hastighet: 5,35 min/km
Form: Smått sliten i kroppen.
Pepp: Joe Dolan - Good looking woman.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0